Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Θεωρία Νο 1: Λούνα Παρκ

carnival ride 1 Pictures, Images and Photos

Ποιος ο λόγος της ύπαρξής σου αν δεν μπορείς ν'αποβάλλεις τους κανόνες που δεν σ'αφήνουν να νιώθεις ζωντανή... ?
Μια σχέση(όχι μόνο ερωτκή!)πρέπει να τη βλέπεις σαν τρενάκι του λούνα πάρκ! θ'ανέβω αν υπάρχει κάποιος να μου κρατήσει το χέρι...Αν τύχει και το αφήσει, θα ξέρω πως έτσι κι αλλιώς κάποτε η βόλτα θα τελείωνε...! θα κατέβω, θα πατήσω στη γη κι εκεί θα βρω ανθρώπους που μ'αγαπούν και πάγκους με μαλλί της γριάς και γλυφιντζούρια. Την επόμενη φορά θα βρω άλλο χέρι..και μετά ακόμη ένα...κι ίσως κάποια μέρα να βρω αυτόν που θα κάνει ως το τέλος τη διαδρομή κρατώντας με όχι μόνο απ'το χέρι αλλά μέσα στην αγκαλιά του! Ίσως όταν κατέβουμε να με αφήσει-ή να τον αφήσω εγώ!-αλλά θα έχει μείνει τουλάχιστον μέχρι να πατήσω τα πόδια μου γερά στη γη και να πάψω να φοβάμαι.

Δεν μπορεί κανείς να με κάνει να μη ζήσω. Γιατί μ'αρέσει να κρίνω μόνη μου αν ο χρόνος μου πήγε χαμένος ή όχι.
Το "για πάντα" είναι όμορφο αλλά σπάνιο...γι'αυτό κι έχει τόσο μεγάλη αξία! Μπορώ να υποσχεθώ μόνο το "για όσο". Μπορώ να υποσχεθώ ότι θα κρατάω το χέρι σου σφιχτά και δεν θα το αφήσω μέχρι κάποιος απ'τους δυο μας να θελήσει να κρατήσει ένα άλλο χέρι ή να προχωρήσει μόνος του...

2 σχόλια:

  1. Υ.Γ. το κείμενο δεν είναι δικό μου, αλλά το είχα λατρέψει από την πρώτη στιγμή που το διάβασα& με έχει σημαδέψει... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή