Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

Θεωρία Νο36: πρώην και φίλος??

Ναι, πολύ όμορφο δυο άνθρωποι που κάποτε έζησαν μια ιστορία αγάπης αργοτεραααααααα(αργοτερα ντεε!!) να είναι φιλοι συνεχίζοντας καθ1 τη ζωή του!! όμως, άμεσα πολύ χλωμο να συμβει κάτι τετοιο...απλά γιατί, αν οχι και οι 2, απ΄τη μια μερια κάτι θ υπάρχει..αισθηματα, αναμνησεις...κάτι!!!
Και στην τελική, όχι! δε γινεται να ειμαστε φιλοι ρε αδερφεέ! εγώ με τους φίλους μου δεν εχω κανει sex, ούτε σκέφτομαι ότι μια μέρα θα με παντρευτούν! επίσης όταν βλέπω το ονομά των φιλων μου στο κινητό ή τον υπολογιστή μου η καρδιά μου παραμένει στη θέση της, σε φωτογραφίες τους με άγνωστες κοπελιές γελάω και δεν τσατιζομαι, οταν τους συναντώ δεν το παίζω άνετη-ειμαι ανετη και μπορώ να βρω κι άλλα αλ όπως και να εχει καταλήγω στο οτι ο πρώην μου ΔΕΝ είναι φίλος μ!!! :)

8 σχόλια:

  1. α...γειά στο στόμα σου.......όσα χρόνια και να έχουν περάσει....μα όσα........φίλος δεν μπορείς να γίνεις με πρώην γκόμενο σου...ΤΕΛΟΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εξαρτάται πόσο "φίλος" είναι ο άλλος στη κλίμακα της φιλίας και πόσο σοβαρή ήταν η σχέση! Αυτό πιστεύω, αν και σε γενικές γραμμές καλό θα ήταν να μη μπλέκουμε τα μπούτια μας σε τέτοιες καταστάσεις.
    Σεξ με φίλη μου έχω κάνει και είμαστε ακόμα φίλοι, αυτό τι σημαίνει? Άμα είχαμε κάνει σοβαρή σχέση τώρα ούτε που θα μιλούσαμε ακόμη. Και ναι, η πρωήν μου ΔΕΝ είναι φίλη μου.
    Απ'την άλλη με κορίτσια που τις βρίσκω πολύ καλές φίλες, απ'τις λίγες, ούτε να το διανοηθώ δε θέλω κι αυτό γιατί οι κουβέντες ανάμεσα στα 2 φύλα είναι πάντα ενδιαφέρουσες και σπάνιες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα πες τααααααααααα...<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δικιο!
    δεν γινεται να μεινεις πραγματικος φιλος με καποιον που εχεις κανει σχεση.
    κ βεβαια μιλαω για καποιες ηλικιες οχι να τα φτιαξεις με καποιον οταν εισαι 15 και μετα να μην ξαναμιλησετε :P
    αλλα πες του να παει αλλου να βρει φιλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sarper μου...κοίτα....είχα πριν πολλάαααααα χρόνια πλατωνική σχέση....του τύπου μόνο φιλιά με κάποιον....χωρίσαμε, πέρασαν τα χρόνια....και ξαναβρεθήκαμε πριν καιρό πάλι....παρόλο που έχει αλλάξει, και εγώ κι αν έκανα σοβαρή σχέση....το ίδιο τον βλέπω....φίλος μου δεν είναι..πάει και τελείωσε....και πιστεύω οτι αν μια φορά γίνει κάτι με φίλη σου....δεν θεωρείται πια φίλη σου, όσο κι αν θές αυτό τον τίτλο...για να γίνει σέξ, σημαίνει οτι υπήρξε αμοιβαία έλξη...άρα πάπαλα η φιλία.....για ξανασκέψου το!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 2 ατομα που ειχαν σχεση ΔΕΝ είναι φίλοι. σιγουρα εξαρταται το διαστημα π ηταν μαζι για τη συνεχεια π θα εχουν, αλλά και παρεα να κανουν, φιλοι δεν ειναι. αν και οι αντρες α'ότι κτλβ εχετε αλλη οπτικη για το θεμα φιλίας...για μενα παντως Mairaki εχς δικιο, πάπαλα η φιλία μετα απο ελξεις...!! άσε π γενικά είναι πλ σπανια η φιλία στ'αντιθετα φύλλα, αλλά όταν υπάρχει είναι ό,τι κλτρο-θα συμφωνησω φιλε μ sarper!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή