Τετάρτη 17 Αυγούστου 2011

Θεωρία Νο56: επιχείρηση φτύσιμο

"Όπως τα γραμματόσημα...θα φτύνεις και θα κολλάει" !!
η κλασσική και πιοοο διαχρονική ατάκα ever ίσως?! Ε, λοιπόν σε εμένα δεν πιάνει... γιατί αν ο άλλος σε γράφει, γιατί να καθίσεις να ασχοληθείς...? (χμμμ γιατί αναρωτιέσαι γιατί το κάνει και επίσηης προσπαθείς να το αλλάξεις!) θα τον γράψεις κι εσύ...προσδοκώντας όμως να πιάσει σε αυτόν...! χα κι εδώ γελάμε!!
Απ'τη στιγμή που πιστεύεις ότι δεν πιάνει γιατί το κάνεις κι εσύ ελπίζοντας να πιάσει?
Γιατί έμμεσα ασχολείσαι και άρα - :o - πιάνει! Αλλά ίσως όχι εμφανώς.... και τώρα? τι κατάλαβες? φτύσε εσύ, φτύσε κι ο άλλος... χλέπες θα γεμίσουμε!!!

Συμπέρασμα(γνώμη μου δλδ!)? η επιχείρηση φτύσιμο, έχει προφανώς μια δόση λογικής, αλλά ακόμη μικρότερη θα πρέπει να ειναι η δόση χρήσης της! Αν θες κάτι το πλησιάζεις δεν το παραμελείς...τρόποι υπάρχουν πολλοί ;) Και, δε λέω, καλός κι ο εγωισμός αλλά καμιά φορά ας τον αφήνουμε απ'έξω !

3 σχόλια:

  1. Βασικά η όλη ατάκα έχει να κάνει με τον εγωισμό, τύπου όταν παραμελείς τον άλλον μπαίνει ο εγωισμός μπροστά και το "γιατί με παραμέλησε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ συμφωνώ απολύτως!Είμαι της ίδιας λογικής.

    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μα, *Douli*, ακριβώς επειδή έχει να κάνει με τον εγωισμό εγώ το βλέπω ως "αφού δεν ασχολείται σιγά μην ασχοληθώ εγώ" !

    koukouroukoprigkipissa ευχαριστώ που το διάβασες :) καλό σου απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή