Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

Θεωρία Νο90: Θα ρωτήσω τα τραγούδια

"Πάρε χρώμα απ' τις πληγές σου ντύσου κόκκινα
κόψε τα σχοινιά πριν γίνουν συρματόσχοινα"
Maraveyas


"Αρρώστια η ζήλια γίνεται παραφορά και πάθος
και κάθε της ξημέρωμα με οδηγεί στο λάθος.
Όσοι ζηλεύουν, μάτια μου, να ξέρεις αγαπάνε
κι όσοι αγαπάνε, μάτια μου, στο βάθος σε πονάνε
"
Maraveyas


"..Δε με πείθεις, να μ' αφήσεις.."
Maraveyas


"Ποτέ δε θέλω πια να ξαναρθείς στ' ομολογώ
ποτέ στο δρόμο μου να μη βρεθείς για να σε δω
θα μου θυμισεις τα παλιά τα πρώτα βράδια μας
θα μου θυμίσεις και τα πρώτα χττυποκαρδια μας"
Μ.Χιώτης-Μ.Λίντα


"Every rose has its thorn
Just like every night has its dawn
Just like every cowboy sings his sad, sad song
Every rose has its thorn"
Poison


"Φτάσε στον πάτο εκεί που δεν υπάρχει πιο κάτω
και βρες την ευτυχία κρυμμένη, κομμένη και ραμμένη για σένα
"
Ζακ Σταφάνου


"Ό,τι αξίζει θα ζει σ' ό,τι γερά μας ενώνει
κι ό,τι είναι λίγο θα δεις πως κάποια μέρα τελειώνει
"
C-real


"Even though i really love you I'm gonna smile 'cause i deserve to
it'll all get better in time"
Leona Lewis


"..σου λέω πως είναι αγάπη αν μονάχος δεν υπάρχεις, αν σου λείπει ο αέρας"
Joanna Drigo


"Shoud've known you'd bring me heartache, almost lovers always do"
A fine Frenzy


"Έτσι κι αλλιώς να επιτρέψω δεν μπορώ σ' έναν παράδεισο που μ' έδιωξε.."
Γ.Κότσιρας


"Ανόητες αγάπες ανόητα φιλιά, λόγια λόγια λόγια ψεύτικα"
Κατσιμιχαίοι


"Είναι ωραία η θάλασσα γιατί κινείται πάντα
κι αν έχεις βρει πολλές στεριές καμία δε σ' αράζει
"
Πυξ Λαξ


"Για τις παλιές αγάπες μη μιλάς στα πιο μεγάλα θέλω κάνουν πίσω.
Δεν άντεξαν μαζί και χάθηκαν μακριά κρύφτηκαν στις σπηλιές χαμένων παραδείσων"
Πυξ Λαξ


"Άγγελοι είμαστε όλοι χαμένοι μες στην πόλη. Αναζητάμε των ματιών σου το βαθύ γαλάζιο.
Όσο κι αν πονάμε, τον ερωτα ζητάμε που θα μας ξαναφέρει στης ομορφιάς τα μέρη"
Σ.Ρόκκος


"Μα τί απ'τα δύο πονάει πιο πολύ;
Η μοναξιά πονάει ή η επαφή;
"
Μ.Χατζηγιάννης


"Κι όμως κάτι λείπει, πάντα κάτι λείπει"
Μ.Χατζηγιάννης


"Φεύγουνε οι μέρες και ξεχνάνε οι καρδιές, τίποτα για πάντα δε ζει.
Ό,τι μας ενώνει είναι οι μικρές μας στιγμές, ό,τι έχουμε ζήσει μαζί"
Ε.Παπαρίζου


"Κάνε ό,τι νομίζεις τώρα που χαλάσαμε τα όνειρα εκείνα που ποτέ δε φτάσαμε. Κάνε ό,τι νομίζεις, στην αγάπη χάσαμε."
Π.Τερζής


"Τα πιο ωραία πράγματα έρχονται εκεί που δεν το περιμένεις και γίνονται τα θαύματα όταν πάψεις να επιμένεις... ...Κι ας ψάχνεις σε πολυόροφα, στα υπόγεια είναι η θέα"
Π.Τερζής


"Ξημερώνει άλλη μέρα, ούτε κλαίω ούτε βρέχει.
Η καλύτερη μέρα είναι αυτή που στα όνειρα αντέχει"
Ε.Πέτα

Και η λίστα μπορεί να συνεχιστεί για πολύ, πολύ, πολύ...
ψάξε κι εσύ τις απαντήσεις που θες στα τραγούδια :)
[κι αν θες άσε μου τη να τη μάθω κι εγώ!]

7 σχόλια:

  1. θα κάνω ό,τι μου αρέσει τελικά
    ρίτα σακελλαρίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. All my life
    Is changing every day
    In every possible way

    The Cranberries

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσα σοφά λόγια μπορεί να ακούσει κάποιος αν ακούσει στοίχους αγαπημένων του κομματιών?!
      οι cranberries είναι οι αγαπημένοι μιας πολύ καλής φίλης :)))

      Διαγραφή
  3. μυριζεις θανατο μα εγω σε γυροφερνω..
    Τρυπες!!!

    btw, every rose has its thorn.. μου θυμισες πολλα!:)

    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα κι από τρύπες να βάλω τώρα που το λες... "πονάει πάντα η πρώτη φορα..μα καμια φορά, καμιά φορά λέω πονάει για πάντα η πρώτη φορά" :))

      Διαγραφή
  4. Κοίτα τον κόσμο που ζεις κι απλά γέλα,
    μάθε ν'αγαπάς για να αντέξεις μες την τρέλα.

    Πύρινη λαίλαπα^

    ΑπάντησηΔιαγραφή