Παρασκευή 2 Απριλίου 2010

Θεωρία Νο3: ..before you start pointing fingers, make sure your hands are clean.

Έχω κουραστεί. Έχω κουραστεί να πρέπει να αποδεικνύω συνέχεια ποια είμαι και τι κάνω σε άτομα που ούτε καν γνωρίζω κι ούτε με ενδιαφέρουν! Φυσικά και δεν είμαι υποχρεωμένη να δίνω εξηγήσεις σε κανένα για αυτά που πιστεύω ή κάνω-αλλά δε γίνεται κιόλας να κάθομαι απαθής και ν'ακούω λόγια...λόγια μεγάλα και παχιά που λέγονται για μένα από άτομα που δεν με γνωρίζουν ή που έχουμε ανταλλάξει μόνο λίγες λέξεις!
Ok, κι εγώ έχω κριτικάρει άτομα και καταστάσεις για τα οποία δεν είχα στην ουσία γνώση, αλλά κάποια στιγμή ωρίμασα-το σταμάτησα! Είναι κάτι που σίγουρα δεν αρέσει σε κανέναν..ούτε σε σένα που το κάνεις διαρκώς...για την ακρίβεια ειδικά σε σένα είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να σου συμβεί! κι όμως συνεχίζεις απτόητη...όμως φτάνει πια ρε κορίτσι μου!δικιά σου ζωή δεν έχεις ν'ασχοληθείς?? Άσε που ό,τι κάνω δεν είναι δυνατόν να έχει σχέση με τον δικό σου μικροσκοπικό κόσμο!!!!! Δεν κινείται η Γη γύρω από σένα!
Δεν τους νοιάζει όλους αν πίνεις μόνο Starbucks(λες κι έχει και στο χωριό σου!)κι αν ξενερώνεις εύκολα ενώ η παρέα περνάει καλα...δεν ξέραμε,μήπως να το διαλύσουμε το παρτάκι για να νιώσεις καλύτερα?!
Δεν ασχολούνται όλοι με το ποιον πηδήχτηκες χθες βράδυ ή το καλοκαίρι κι αν κεράστωσες τον γκόμενο σου....!Είναι δική σου υπόθεση αυτό και δεν μας απασχολεί. Εσένα, γιατί ο αυτοσκοπός σου είναι να ανακαλύψεις ακόμα και τι εσώρουχα φορούσε ο καθένας μας εκείνη τη στιγμή?!??
Επίσης, δε θέλουν όλες να σου κλέψουν το γκόμενο που εσύ παράτησες για κάποιον άλλο...!!!! Γιατί ξερεις? υπάρχουν άτομα που αυτόν τον πρώην γκόμενό σου τον αγαπάνε και θα έκαναν τα πάντα γι'αυτόν.Που θέλουν να είναι καλά, χαρούμενος κι ευτυχισμένος.Που δε θέλουν να τον χάσουν και του το δείχνουν και το επιδιώκουν. Που δεν το παίζουν μία άσπρο και μία μαύρο για να τραβήξουν την προσοχή,αλλά είναι πάντα εκεί...πάντα μαζί του ως ΦΙΛΟΙ κι όχι ως "φίλοι" .

...Μπορώ να συνεχίσω...αλλά μήπως κι αυτά παραείναι πολλά και τζάμπα χρόνο σας αφιέρωσα πάλι...?

Φιλιά στα δόντια που έλεγε κι ένας γνωστός μου...κάτσι θα 'ξερε! =)

2 σχόλια:

  1. ""...όμως φτάνει πια ρε κορίτσι μου!δικιά σου ζωή δεν έχεις ν'ασχοληθείς?? Άσε που ό,τι κάνω δεν είναι δυνατόν να έχει σχέση με τον δικό σου μικροσκοπικό κόσμο!!!!! Δεν κινείται η Γη γύρω από σένα!""

    Ανασφάλεια.....Το άτομο που περιγράφεις τρέμει στην ιδέα μήπως και το αγνοήσετε...και αν το κάνετε θα το σκοτώσετε.

    Καλώς σε βρήκα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ πιθανό,κι εγώ το πιστεύω! δεν πρόκειται για ένα μόνο άτομο...και δεν πρόκειται για άτομα που νοιάζομαι και αγαπώ..ακούγεται πολύ άσχημο, αλλά είναι δικό τους θέμα κι ας το καταπολεμήσουν..εγώ δεν μπορώ να κάνω κατι!!
    Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν!:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή