Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Θεωρία Νο10: Μου λείπει...

...το μπάσκετ και το βόλλεϋ στις σχολικές αυλές τα απογεύματα,
το κρυφτό& το κυνηγητό στη γειτονιά,
η τηλεφωνική συνδιάσκεψη με τη φίλη απ' τις Σέρρες για ώρες,
το ξενύχτι μέχρι τελικής πτώσης,
ο ύπνος χωρίς ξυπνητήρι το σ/κ,
οι βόλτες με τις μπύρες στο παρκάκι,
η ξεγνοιασιά και η άθωότητα που είχα,
ο έρωτας,
το γέλιο,
η παρέα,
ένα καλό βιβλίο,
μια συναυλία από φιλαράκια όπου θα πάω πρώτη κ θα φύγω τελευταία,
το μπιλιάρδο[χμμ...αυτό μάλλον με 2-3 συγκεκριμένα άτομα! :$]
οι κουβέντες με κάποια συγκεκριμένα άτομα που δυστυχώς-ή ευτυχώς-δε βρισκόμαστε συχνά,
τα sleep-over,
τα πάρτυ στο σπίτι με πίτσα, πορτοκαλάδες κτλ και δωράκι στο τέλος,
οι dvd-nights μέχρι τελικής πτώσης,
οι χοροί του γυμνασίου,
τα μαθήματα χορού 2 και 3 φορές την εβδομάδα,
οι πολύωρες πρόβες για τις παραστάσεις χορού,
το ταξίδι στην Αγγλία[καλοκαίρι του 2005],
το φυτόριό μου-ή το θερμοκήπιο με τα τριαντάφυλλα που έλεγε και η Κατερίνα!- ,
τα μαλώματα με τον αδερφό μου(οκ, αυτά ίσως όχι και τόσο:P),
τα παραμύθια της γιαγιάς μου,
τα πειράγματα του Δημήτρη[:/],
τα σχέδια του παπού με το ασημένιο χαρτί απ' τα τσιγάρα,
ο Δημήτρης....
ο παππούς...

Να προσέχετε ο ένας τον άλλον-"αγαπούλες μου"...:')

1 σχόλιο:

  1. "τα μαθήματα χορού 2 και 3 φορές την εβδομάδα,
    οι πολύωρες πρόβες για τις παραστάσεις χορού"
    Kι εμενα..<3

    best things are yet to come..;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή