Παρασκευή 9 Απριλίου 2010

Θεωρία Νο7: μικροσοπικά πραγματάκια (*.*)

Είναι πράγματα σ'αυτή τη ζωή που σε κάνουν να νιώθεις ζωντανός! Ζωντανός& ευτυχισμένος!
Δεν τους πολυδίνεις όμως σημασία και συνήθως αναγνωρίζεις την ευτυχία από το θόρυβο που κάνει φεύγοντας...
Μπορεί να είναι ένα φιλί, μια αγκαλιά, μια κουβέντα από συγγενή, φίλο ή κι απλό γνωστό...μπορεί να είναι μια εκδρομή με παρέα ή και μόνος...ένα λουλούδι που ανθίζει, μια βόλτα στη βροχή ή οι στίχοι ενός τραγουδιού...το φαγητό της μαμάς και "αυτή η γεύση χωριού που παντού θα κουβαλάς"...
Εγώ λοιπόν, σεβόμενη τον εαυτό μου, προσπαθώ να ζήσω τον προσωπικό μου μύθο παρατηρόντας& εκτιμώντας όλες αυτές τις μικρές στιγμές, που δεν πρόκειται όμως να γυρίσουν πίσω...και δεν υπάρχει καμιά άλλη που να πιστεύει τόσο σ'αυτά τα μικροσκοπικά πραγματάκια -που λέει κ η Νάντια♥ κι επίσης λέει ότι γι'αυτό σου λείπω...κάτι ξέρει ελπίζω:P-!
Και ναι, μπορώ και είμαι ευτυχισμένη..γιατί δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να είμαι απ'ότι τώρα!!! Εξάλλου, αν όχι τώρα πότε?!
Π α ρ α τ η ρ ή σ τ ε , γ ε υ τ ε ί τ ε , ζ ε ί σ τ ε . . . !


Υ.Γ. πραγματικά δεν ξέρω αν είναι εντελώς ηλίθια αυτή η ανάρτηση, αλλά με είχε εμπνεύσει η Νάντια μου, που την υπεραγαπώ και πιστεύει κι αυτή σε μικροσκοπικά πραγματάκια& δεν θα χαθούμε ρεεεεε!!! <333angel Pictures, Images and Photos

1 σχόλιο: